Allianz-Ţiriac a vândut asigurări în valoare de un miliard lei în acest an

Allianz-Țiriac a subscris în primele nouă luni din 2020 prime în valoare de peste un miliard de lei, în scădere cu 2,5% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Diminuarea a fost determinată exclusiv de vânzările mai mici de asigurări auto și de călătorie, o tendință naturală având în vedere impactul noului coronavirus asupra pieței auto și a turismului.

Pe de altă parte, creșteri semnificative ale vânzărilor au fost înregistrate la nivelul de asigurărilor de viață, sănătate și locuință. Asigurările de viață au crescut cu 20% în primele 9 luni din 2020 și au ajuns să genereze 1 leu din fiecare 7 lei încasați din primele totale.

Allianz-Țiriac a plătit despăgubiri totale în valoare de peste 500 milioane de lei în primele nouă luni din 2020.

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...