Afacerile Farmec au crescut cu peste 7% în 2020

Farmec se află pe un trend ascendent şi în 2020, înregistrând o creștere cu peste 7% în prima jumătate a anului față de aceeași perioadă a anului 2019.

Evoluția business­-ului a fost susținută pe majoritatea canalelor de vânzare, dar cel care a performat cel mai bine este segmentul de e-commerce, care a raportat o creștere cu 105% a vânzărilor generate de magazinul online.

Numărul mediu lunar de vizitatori unici a depăşit 250.000 de persoane, majoritatea accesărilor fiind de pe telefonul mobil, în creștere cu 59% faţă de 2019. La începutul pandemiei, în perioada martie – mai, traficul pe site s-a dublat.

Valoarea medie a coșului de cumpărături s-a păstrat la nivelul de anul trecut.

Plăţile cu cardul s-au dublat în primele șase luni din 2020, 42% din totalul comenzilor înregistate fiind achitate cu cardul.

Ce produse Farmec au ahiziționat românii

În materie de produse vândute, românii au optat mai mult pentru produse de necesitate zilnică, precum produsele de curățenie, dezinfectanți, săpunuri, dar și pentru produse de îngrijire, cele mai căutate fiind cremele de mâini și fiolele cu acid hialuronic.

Categoria de produse pentru igiena locuinței a avut o creștere de aproximativ 17%, comparativ cu rezultatele obținute în aceeași perioadă din 2019.

- Publicitate -

Gadgeturi și jucării în locul tradiționalelor haine noi de Paște

Coșul de cumpărături online pentru Paște s-a modificat anul acesta, iar gadgeturile, electrocasnicele, dar și jucăriile sau alte cadouri...

Beko a fabricat peste 45 milioane aparate frigorifice la fabrica din Găești

Fabrica Beko din Găești, județul Dâmbovița, cu o tradiție de peste 50 de ani, locul de origine al frigiderelor...