Ahold Delhaize, noul nume sub care vor funcționa magazinele Mega Image

Ahold Delhaize a anunțat finalizarea cu succes a fuziunii în data de 23 iulie, noua companie fiind deja activă în prezent pe Bursele Euronext Amsterdam și Euronext Brussels.

Noua companie, Ahold Delhaize, devine unul dintre cele mai mari grupuri de retail la nivel mondial, un lider pe segmentul de supermarket și comerț online, în topul companiilor de retail sustenabil.

Mega Image, cel mai mare lanț de supermarketuri din România, anterior parte din grupul Delhaize, devine membru al noului grup Ahold Delhaize.

Viitorul companiei Ahold Delhaize este unul strălucitor. Suntem o familie de 22 de mărci locale unice şi de încredere şi vom servi împreună peste 50 de milioane de consumatori în fiecare săptămână în Europa și în Statele Unite. Să facem parte dintr-o companie globală mai mare este o  provocare pentru Mega Image România – intrăm într-o nouă etapă de dezvoltare care deschide ușa spre noi oportunități ”, afirmă Vasileios Stavrou, General Manager Mega Image România, parte din grupul Ahold Delhaize. 

Noua companie Ahold Delhaize a fost creată în urma fuziunii dintre Ahold și Grupul Delhaize, anunțată în data de 24 iunie 2015 și finalizată în data de 23 iulie 2016. Cu o istorie începută în urmă cu 150 de ani, Ahold Delhaize include 22 de mărci locale care servesc peste 50 de milioane de consumatori în fiecare săptămână în 11 țări, cu o forță de muncă a peste 375.000 de asociați. 

Ahold Delhaize, listat la Bursă

În această dimineață, Dick Boer, CEO al companiei Ahold Delhaize, a deschis alături de o parte dintre asociații mărcilor locale Ahold Delhaize listarea la Bursa Euronext Amsterdam. Acest moment marchează începutul vânzărilor publice a acțiunilor Ahold Delhaize pe Bursele Euronext Amsterdam și Euronext Brussels prin simbolul bursier AD.

În ceea ce privește Ahold Delhaize American Depositary Receipts, acestea vor fi vândute în Statele Unite și vor fi listate pe piața internațională OTCQX sub simbolul ADRND, iar din data de 9 august sub denumirea de ADRNY.

În data de 25 august, compania va publica rezultatele pentru cel de-al doilea trimestru și pentru primul semestru din 2016 pentru Ahold și Delhaize, separat pentru fiecare companie în parte, având în vedere că fuziunea a avut loc după finalizarea perioadelor de raportare.

Primele rezultate integrate ale noii companii vor fi prezentate în cel de-al treilea trimestru din 2016, în data de 17 noiembrie. Începând cu cel de-al treilea trimestru din 2016, Ahold Delhaize va raporta peformanța financiară trimestrial pe cinci segmente de business: Olanda, Belgia, Europa Centrală și de Sud-Est și două entități de raportare în Statele Unite. Biroul de suport global va rămâne entitate de raportare, inclusiv costurile corporate și cele complementare.

O nouă identitate vizuală

Pentru a marca începutul noii companii, Ahold Delhaize a prezentat noua identitate vizuală. Noul logo al companiei, alături de identitatea vizuală, respectă moștenirea solidă și reflectă în același timp viitorul noii companii.

- Publicitate -

Gadgeturi și jucării în locul tradiționalelor haine noi de Paște

Coșul de cumpărături online pentru Paște s-a modificat anul acesta, iar gadgeturile, electrocasnicele, dar și jucăriile sau alte cadouri...

Beko a fabricat peste 45 milioane aparate frigorifice la fabrica din Găești

Fabrica Beko din Găești, județul Dâmbovița, cu o tradiție de peste 50 de ani, locul de origine al frigiderelor...