Penny Market deschide primul magazin într-un format optimizat pentru consumatorul urban

Penny Market redeschide astăzi, 20 februarie 2015, magazinul din strada Luică 62 – 64, București. Noul format este îmbunătățit şi adaptat nevoilor consumatorului urban. 

Penny Market Luică este prima optimizare pe format urban și va avea o suprafață de vânzare de 1.000 mp, 80 de locuri de parcare și 20 de angajați.

Acesta va fi deschis de luni până sâmbătă, între orele 07:00 – 23:00, și duminică, între 08:00 – 21:00.

O noutate a magazinului urban o constituie gama diversificată de articole disponibile în varianta vrac; acestea se găsesc nu numai în zona de produse proaspete, ci și în cea de dulciuri, snacks-uri sărate, legume și pește congelat, vin, dar și în cea de mâncare pentru animalele de companie.

Redeschiderea magazinului Penny Market Luică vine cu o serie de oferte speciale: ștrudel cu migdale – 1,99 lei/buc. 85 g; măsline Kalamata baby – 1,29 lei/100 g, Șvaițer Madrigal – 4,49 lei/100 g, babic – 4,99 lei/100 g, roșii cherry – 4,99 lei/kg, kiwi – 4,99 lei/kg, vin roșu sec Castillo San Simon – 13,99 lei/sticlă 750 ml, Chianti Melini – 19,99 lei/sticla 750 ml.

MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

- Publicitate -

Creștere timidă a tursimului local în primul trimestru al anului 2025

Sectorul turistic național a înregistrat o creștere timidă de 1% în primul trimestru al anului 2025, comparativ cu aceeași...

Primul restaurant asiatic WokFull din România se deschide la Suceava

Primul restaurant WokFull din România, un concept inovator de mâncare asiatică gătită integral la wok, promovat de chef Anca...