Office Sky, primul start-up românesc care oferă asistente personale virtuale

Nu este vorba despre roboți, ci despre persoane reale

Office Sky este un start-up românesc lansat în 2022, care oferă, în premieră pe piața din România, asistente personale virtuale.

Toți angajații Office Sky sunt persoane reale, cu experiență de executive sau personal assistant si care realizează diverse tipuri de activități specifice postului (social media management, contabilitate primară, time management sau data entry).

Cei care solicită serviciile pot contracta exact numărul de ore de care au nevoie, care poate fi mai mic decât orele lucrate de un angajat full-time sau pot solicita serviciile asistenților doar atunci când au nevoie de ele.

În funcție de nevoi și proiecte, clienților le sunt alocate mai multe „dubluri”, combinând competențele mai multor asistente pentru a atinge rezultatele dorite.

Clienții vor colabora cu asistenta lor prin intermediul aplicației Office Sky, prin care pot trimite sarcini către asistentă, pot urmări statusul cererilor sau vizualiza facturile emise și statusul plăților.

CITEȘTE ȘI: CEC Bank lansează un produs pentru afacerile locale la început de drum

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...