FAN Courier a dezvoltat o platformă de personal shopping cu livrare rapidă, destinată clienților care doresc ca produsele cumpărate online să le fie livrate într-un interval de 45-60 minute.
Prin intermediul platformei FAN Delivery, clienții au accces la o gamă de produse de la cosmetice la produse farmaceutice, flori, papetărie, cărți sau produse de supermarket.
Auchan este primul mare retailer din România care se alătură platformei, alături de alți peste 30 de furnizori de produse care s-au înrolat deja.
Până la finalul anului, toate comenzile vor beneficia de transport cu cost unic la doar 1 leu.
Aplicația FAN Delivery este funcțională din această lună și va fi dezvoltată în mai multe etape. Pentru început, opțiunea de livrare va fi valabilă doar în București.
Livratorii vor fi disponibili la orice oră (în funcție de programul magazinelor) iar livrarea se va efectua în maximum 60 minute de la momentul finalizării comenzii.
În cea de-a doua etapă, compania își propune să se extindă în mediul urban din România, în 2022 obiectivul fiind să acopere primele 10 orașe mari din țară.
FAN Delivery își propune ca, în primele 12 luni de activitate, să depășească 10 milioane lei și o medie zilnică de 350 comenzi.
FAN Delivery funcționează și ca un marketplace pentru micile afaceri
Echipa de start a FAN Delivery numără 50 de livratori care își vor desfășura activitatea într-o variantă hibrid, beneficiind și de ajutorul curierilor FAN, atunci când va fi necesar.
Pentru livrare, platforma va folosi o flotă care include parțial vehicule FAN Courier, dar și vehicule de la subcontractori.
Livratorii FAN Delivery se vor deplasa cu biciclete, scutere și autovehicule.
Platforma este accesibilă tuturor companiilor care oferă produse și servicii incluse în categoriile listate: Supermarket, Local & Sănătos, Florărie, Beauty & Care, Party Shop, Delicatese, Books & Gifts și Electronice.
În lista serviciilor nu va fi inclus serviciul de livrare produse preparate gătite, mâncare, patiserie sau cofetărie.