Priority by FAN, serviciu de livrare într-un timp foarte scurt dedicat în special retailerilor

FAN Courier a transformat serviciul „Priority by FAN” în brand de sine stătător. Acesta va putea fi accesat de clienții care au nevoie să primească produsele comandate în maximum 90 de minute.

Prin „Priority by FAN” livrările ajung la destinație în maximum 90 de minute de la ridicare și este disponibil pentru o gamă largă de produse, de la cumpărături din supermarket, la restaurante, home&deco, electronice&IT, librărie, farmacie, florărie, beauty&care, cadouri, pet shops etc.

Pentru moment, serviciul de livrare ultrarapidă este deja disponibil în șase orașe, respectiv București, Cluj, Timișoara, Craiova, Brașov și Iași, urmând să fie extins și în alte orașe din țară.

Cum funcționează „Priority by FAN”?

După plasarea comenzii și bifarea serviciului „Priority by FAN”, produsul va fi ridicat de la retailer în maximum 30 de minute și livrat destinatarului în cel mai scurt timp de la ridicare, în funcție de distanță, dar doar în oraș.

Livrările în regim ultrarapid se realizează de luni până duminică, în intervalul 9:00-21:00. Serviciul este premium, prețul acestuia variind în funcție de distanță, iar greutatea maximă acceptată este de 30 kg/livrare.

CITEȘTE ȘI: OLX, livrare cu verificare prin Fan Courier și Urgent Cargus

- Publicitate -

InstaSun, invenția 100% românească evaluată la 4 milioane de euro

Lansat pe piața locală în 2023, InstaSun este un dispozitiv care aplică automat și uniform ulei de protecție solară...

Comenzile de aparate de aer condiționat au crescut de peste două ori anul acesta

În prima jumătate a acestui an, comenzile de aparate de aer condiționat au crescut de peste două ori față...