Priority by FAN, serviciu de livrare într-un timp foarte scurt dedicat în special retailerilor

FAN Courier a transformat serviciul „Priority by FAN” în brand de sine stătător. Acesta va putea fi accesat de clienții care au nevoie să primească produsele comandate în maximum 90 de minute.

Prin „Priority by FAN” livrările ajung la destinație în maximum 90 de minute de la ridicare și este disponibil pentru o gamă largă de produse, de la cumpărături din supermarket, la restaurante, home&deco, electronice&IT, librărie, farmacie, florărie, beauty&care, cadouri, pet shops etc.

Pentru moment, serviciul de livrare ultrarapidă este deja disponibil în șase orașe, respectiv București, Cluj, Timișoara, Craiova, Brașov și Iași, urmând să fie extins și în alte orașe din țară.

Cum funcționează „Priority by FAN”?

După plasarea comenzii și bifarea serviciului „Priority by FAN”, produsul va fi ridicat de la retailer în maximum 30 de minute și livrat destinatarului în cel mai scurt timp de la ridicare, în funcție de distanță, dar doar în oraș.

Livrările în regim ultrarapid se realizează de luni până duminică, în intervalul 9:00-21:00. Serviciul este premium, prețul acestuia variind în funcție de distanță, iar greutatea maximă acceptată este de 30 kg/livrare.

CITEȘTE ȘI: OLX, livrare cu verificare prin Fan Courier și Urgent Cargus

- Publicitate -

Românii au comandat anul trecut 365 de burgeri pe oră prin platforma Tazz

În 2024, preparatul preferat al românilor a fost burgerul, care a fost comandat, în medie, de 365 ori pe...

Startup-ul românesc Examin atrage o finanțare pre-seed de 200.000 euro

Examin, un startup românesc specializat în automatizarea și analiza video cu ajutorul Inteligenței Artificiale, a atras o finanțare pre-seed...