MAM Bricolaj are logo nou, mai simplu, mai reprezentativ

MAM Bricolaj, companie românească din industria de bricolaj, anunță schimbarea identității vizuale cu un nou logo reprezentativ.

Schimbarea constă în simplificarea acestuia, având elemente definitorii cu materiale de mobilă și accesorii necesare unei case.

Noua emblemă reprezintă o simplificare prin care ne dorim să fim prezenți într-un mod simplu și plăcut în mintea tuturor clienților noștri, spune Cristian Găvan, fondatorul MAM Bricolaj

În acest ultim deceniu, MAM Bricolaj a ajuns la peste 1 milion de clienți și vinde peste 10.000 de produse în trei locații.

Totodată, în această perioadă investițiile totale au ajuns la peste 5 milioane euro.

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...