Mam Bricolaj vrea să deschidă 12 magazine la nivel național

Orașele vizate sunt Brașov, Timișoara, Cluj-Napoca, Iași, Constanța, inclusiv deschiderea celui de-al patrulea magazin în București

Compania românească Mam Bricolaj a raportat în prima jumătate din 2021 afaceri de 25 milioane lei.

Este o creștere cu 48% față de primul semestru din 2020. Profitul net a ajuns la jumătate de milion lei.

La jumătatea anului trecut, compania avea 134 de angajați, aproape dublu comparativ cu primul semestru din 2020.

Pentru următorii cinci ani se urmărește dezvoltarea rețelei de magazine până la un număr de 12 magazine la nivel național.

Orașele vizate sunt Brașov, Timișoara, Cluj-Napoca, Iași, Constanța, inclusiv deschiderea celui de-al patrulea magazin în București.

În acest moment, Mam Bricolaj deține trei magazine în București: Luică (Berceni), Morarilor (Pantelimon) și Ghencea.

Mam Bricolaj a fost înființată în 2011 de către Cristian Găvan, care deține 67,34% din acțiunile companiei.

Restul acțiunilor sunt deținute de persoane fizice și juridice, conform ultimelor date disponibile.

- Publicitate -

Ultimele

Modele de afaceri care pot beneficia de pe urma cutiilor de autoformare

Cutiile de autoformare sunt un tip de ambalaj ce sunt utilizate într-o arie vastă de domenii. Scopul lor este...