Unul din cinci angajați a pierdut un call, pretinzând că dispozitivele se actualizează

21% dintre angajați au confirmat că s-au prefăcut că dispozitivele lor instalează actualizări și de aceea nu au reușit să participe la un call sau la o întâlnire.

O treime (35%) dintre angajați au spus că au întârziat într-un call din cauza actualizărilor (37% în România), arată un studiu recent comandat de Kaspersky.

Colegii lor puteau crede scuza, pentru că treceau și ei prin experiența de actualizare a unui anumit dispozitiv.

În plus, 37% dintre angajați și-au pierdut o parte din munca realizată (32% în România) sau datele nesalvate atunci când computerul sau laptop-ul au repornit după actualizare.

Unii angajați consideră că timpul de oprire al acestui dispozitiv este o oportunitate de a mai amâna puțin lucrurile pe care le au de făcut.

27% dintre respondenți recunosc (23% în România) că au instalat actualizări pentru a pierde în mod deliberat timpul la locul de muncă.

Totuși, angajaților nu le place ca munca lor să fie întreruptă, astfel încât 65% își doresc actualizări în afara programului de lucru (67% în România).

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...