Românii sunt campionii Europei la numărul de produse adăugate în wishlist

Un raport GLAMI arată o creștere de 20% de la lună la lună pentru articolele din lista de favorite ale cumpărătorilor online.

Consumatorii români sunt mai preocupați de achiziții de articole diferite de cele confortabile, de lucru de acasă, precum pijamale, treninguri, hanorace, bluze largi.

Este interesant că 25% din utilizatorii înregistrați pe GLAMI au o medie de 10 produse în wishlist.

Majoritatea sunt articole la preț întreg, pe care aceștia le așteaptă la reducere, mai ales având în vedere că 52% dintre români preferă să cumpere online articole cu preț redus.

În perioada ianuarie-martie 2021, românii au trecut pe lista de dorințe rochii, fuste, genți și poșete, pantofi sport, dar și îmbrăcăminte sport, precum jachete, treninguri, topuri și pantaloni sport.

- Publicitate -

Gadgeturi și jucării în locul tradiționalelor haine noi de Paște

Coșul de cumpărături online pentru Paște s-a modificat anul acesta, iar gadgeturile, electrocasnicele, dar și jucăriile sau alte cadouri...

Beko a fabricat peste 45 milioane aparate frigorifice la fabrica din Găești

Fabrica Beko din Găești, județul Dâmbovița, cu o tradiție de peste 50 de ani, locul de origine al frigiderelor...