GLAMI lansează Quiz, un instrument de personalizare a cumpărăturilor online

GLAMI Quiz este un instrument de hiper-personalizare în homepage cu rolul de a încuraja utilizatorii să răspundă la câteva întrebări despre mărcile, mărimile și preferințele lor de modă.

În doar câteva minute, fiecare vizitator va vedea o gamă de produse personalizată, organizată și selectată special pentru acesta, pe baza unei căutări printre sute de mărci și magazine electronice.

Dacă există și alți consumatori care interacționează cu aceleași produse ca un anumit client, acesta va primi recomandări de produse noi plăcute de ceilalți vizitatori ai platformei GLAMI.

Astfel, platforma economisește timp prețios, iar, cu cât vizitatorii folosesc mai mult GLAMI, cu atât mai mult platforma se va adapta la stilul și gustul lor individual.

Hiper-personalizarea îi ajută pe cumpărătorii obosiți să navigheze prin oferta copleșitoare de modă online și să ajungă mai rapid la decizia de cumpărare.

GLAMI a observat o creștere de +10% a venitului pe sesiune pentru utilizatorii al căror conținut a fost personalizat, iar rata de conversie este dublată pentru produsele cu un filtru de mărimi aplicat.

CITEȘTE ȘI: Regiuni din România și Bulgaria, codașele Europei la comenzile plasate online

- publicitate -