Conducerea PayU România va fi preluată de Elena Gheorghe, fostul Business Development Manager al companiei.
Principalele responsabilități pe termen scurt și mediu vor fi dezvoltarea portofoliului de soluții de plată, a parteneriatelor cu platformele de e-commerce, susținerea comercianților locali prin extinderea transfrontalieră și facilitarea intrării de noi branduri internaționale pe piața locală.
Elena Gheorghe este de mai bine de nouă ani parte din echipa liderului pieței de plăți online din România. Timp de cinci ani a condus departamentul financiar din poziția de Finance Manager, ca din 2016 să ocupe poziția de Business Development Manager.
Primul proiect de amploare în cadrul PayU România a fost coordonarea finanțării pentru extinderea platformei de plăți în alte noi patru țări, precum Ungaria, Rusia, Turcia și Ucraina, ca în anul 2015 să gestioneze procesul de transformare a companiei și fuziunea transfrontalieră cu compania mamă.
De asemenea, Elena Gheorghe a fost responsabilă de implementarea de noi metode și modele de business cu 14 instituții financiare din România, Ungaria și Bulgaria și de gestionarea componentei de plăți online a companiilor din grupul Naspers din regiune (eMAG, Fashion Days, Depanero, OLX, PC Garage, Sameday, Tazz by eMAG).
Elena Gheorghe a coordonat lansarea de noi produse inovatoare, printre care primul marketplace din România, serviciul Instant Money Back, VISA off-us Intallments și PayU Online Credit
Marius Costin va avea în subordine echipele din EMEA și US de Sales, Sales Engeneering și Lead Generation
Marius Costin, Country Manager PayU România din anul 2015, preia funcția de Head of EMEA High Velocity and US Global Account Team în cadrul PayU și va fi responsabil de gestionarea celor mai mari comercianți ai companiei, precum și de dezvoltarea de noi parteneriate cu clienți de același calibru.
Prin această schimbare, managerul român, cu peste 17 ani de experiență în 4 industrii diferite, devine unul dintre cei mai importanți executivi ai PayU, unul dintre cei mai importanți jucători globali în domeniul fintech.
În ultimii cinci ani, PayU România a înregistrat creșteri constante de la an la an, ajungând ca în prezent să proceseze anual peste 28 de milioane de tranzacții și peste 5,7 miliarde de lei, mai mult cu 420%, respectiv 530% decât în 2015.
Tot în această perioadă, numărul tranzacțiilor de Black Friday au crescut cu 790%, iar volumele procesate cu 544%.