PayU estimează că și în ediția de anul acesta a Black Friday, care va avea loc pe 11 noiembrie, la nivelul pieței de e-commerce se vor achiziționa și plăti online produse și servicii în valoare de aproximativ 510 milioane lei, ușor peste valoarea anului precedent.
Procesatorul de plăți preconizează o creștere de aproximativ 15% a numărului de tranzacții online, ceea ce confirmă interesul românilor pentru acest eveniment, care a intrat într-o etapă de maturizare.
Plata cu un singur click va reprezenta aproximativ 67% din totalul tranzacțiilor plătite în ziua de Black Friday 2022, cu o creștere anuală de 8%, și se estimează că valoarea medie a achizițiilor cu plata în rate se va dubla față de o zi obișnuită.
Similar cu 2021, este de așteptat ca aproximativ 9% din totalul plăților online de Black Friday să fie reprezentat de tranzacții efectuate cu un card emis în altă țară, o tendință de altfel constantă în ultimii ani.
Comercianții din portofoliul PayU care vor participa la ediția din acest an de Black Friday includ Arabesque, Altex, Elefant, eMAG, F64, FashionDays, Flanco, Flip, iStyle, Jysk, Noriel, PCgarage, Quickmobile, Studio Moderna, Tazz, Vivre, Vodafone și alții.