Eurolife Asigurări România devine Eurolife FFH

Eurolife Asigurări România, companie cu o prezență de peste 12 ani pe piața locală, trece într-o nouă etapă de dezvoltare și devine Eurolife FFH.

Compania introduce o nouă identitate de brand, lansând un nou nume, un nou logo și un nou slogan, ce reflectă în mod direct apartenența la un holding financiar internațional – Fairfax Holding Limited.

„Este un moment important în viața companiei Eurolife și o continuare firească a evoluției noastre de până acum. Această schimbare susține angajamentul nostru de a gândi și a acționa diferit în piața de asigurări”, a declarat Anita Nițulescu, CEO Eurolife.  

Eurolife FFH oferă produse dedicate atât clienților persoane fizice, cât și juridice, portofoliu susținut de canale diversificate de vânzare: bancassurance, parteneri, brokeri și online. 

- Publicitate -

Creștere timidă a tursimului local în primul trimestru al anului 2025

Sectorul turistic național a înregistrat o creștere timidă de 1% în primul trimestru al anului 2025, comparativ cu aceeași...

Primul restaurant asiatic WokFull din România se deschide la Suceava

Primul restaurant WokFull din România, un concept inovator de mâncare asiatică gătită integral la wok, promovat de chef Anca...