Magazinele din platforma Blugento, de 7 ori mai multe comenzi în aprilie

  • Încasările magazinelor online din platforma Blugento au crescut de 6 ori de la an la an;
  • Bugetele de promovare în online s-au dublat, în unele cazuri, în ultima lună.

Magazinele online care folosesc platforma Blugento au înregistrat de la începutul lunii aprilie o creștere de 7 ori a numărului de comenzi, față de aceeași perioadă a anului trecut.

Încasările magazinelor online au crescut de 6 ori de la începutul lunii aprilie față de perioada similară din 2019.

Mai mult, numărul comenzilor plasate într-o singură zi (14 aprilie) în toate magazinele online care utilizează platforma Blugento a fost cu peste 20% mai mare față de cel înregistrat de Black Friday, în 2019.

Creșterile înregistrate vin pe fondul schimbării comportamentului de consum generat de starea de urgență instituită de autorități și a nevoii de schimbare a companiilor care își modifică rapid strategiile, pentru a integra cât mai bine segmentul online în canalele de vânzare, venind, astfel, în întâmpinarea nevoilor clienților.

Cât costă un magazin pe platforma Blugento

Pentru deschiderea unui magazin online pe platforma Blugento, clienții au la dispoziție 3 pachete: Start, Business și Global, la prețuri care încep de la 199 de euro/lună.

În luna aprilie, companiile care vor să își deschidă un magazin online, beneficiază de 3 luni gratuite la abonamentul lunar și zeci de opțiuni de magazine cu design predefinit la 790 de euro + TVA.

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...