15 companii care vor defini viitorul economiei românești

Bursa de Valori Bucuresti (BVB) a anuntat si premiat cele 15 companii care s-au calificat in ultima etapa a proiectului „Made in Romania”, un proiect realizat cu scopul de a identifica si sustine viitoarele motoare ale economiei locale sau din regiune.

Cele 15 companii sunt:

2Performant NetworkBucurestiPiata digitala
AgricoverIlfovSolutii inovatoare in agricultura
AmberBucurestiIT si dezvoltare software
Autonom Rent-a-CarNeamtInscrieri auto si leasing operational
Blue AirBucurestiTransport aerian
Cris-TimBucurestiComert cu carne si produse din carne
ElectrogrupClujLucrari de instalatii electrice
Good PeopleBucurestiRestaurante
IvathermBucurestiProduse parafarmaceutice
IRUMMuresFabricarea masinilor si utilajelor pentru agricultura si exploatari forestiere
Lasting SystemTimisSolutii IT&C
Smart BillSibiuServicii si software
SoftelligenceBucurestiServicii si software
PrutulGalatiProducator de ulei vegetal
Vola.roBucurestiAgentie online de turism

Cand am analizat aplicatiile companiilor pentru “Made in Romania”, am ramas placut surprinsi sa vedem cat de multi antreprenori sunt mandri ca sunt “made in Romania”. Acest incredibil impuls nu se va pierde. Desi premiem doar 15 companii, asteptam cu nerabdare sa oferim consultanta si sprijin pentru celelalte 151 de companii nominalizate in proiect, a afirmat Lucian Anghel, presedintele BVB.

Urmatorul pas al competitiei „Made in Romania” este ca, in perioada aprilie-noiembrie 2017, firmele selectate sa participe la un program special de mentorat dezvoltat de BVB si partenerii sai.

In fiecare luna a acestei perioade, vor fi abordate diverse teme, precum marketing si branding, strategie si inovatie, audit si finantare pentru dezvoltarea afacerilor. Astfel, bazandu-se pe tema din luna respectiva, se vor organiza pentru membrii sau echipele companiilor workshop-uri de cea mai buna calitate, traininguri, intalniri 1 la 1.

Pentru o astfel de organizare, pe parcursu celor opt luni, BVB impreuna cu partenerii vor avea ocazia sa stimuleze companiile in procesul de inovatie si bune practici, lucruri care le vor fi folositoare in dezvoltarea acestora.

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...