1 din 3 români renunță la interacțiunea fizică cu băncile

Potrivit unui studiu realizat de SAS, aproximativ 30% dintre românii care utilizează servicii bancare declară că vor renunța la interacțiunea fizică cu banca.

Aceștia vor continua să folosească în mod permanent serviciile digitale sau aplicația mobilă a instituției financiare.

Studiul arată că în domeniul digitalizării bancare tendințele au fost accelerate de pandemie.

În România, aproximativ 20% dintre clienți au început să folosească un serviciu digital sau o aplicație mobilă pentru prima dată în timpul pandemiei.  

Cei mai mulți respondenți români (27%) au declarat că vor înlocui complet deplasarea fizică la bancă cu serviciile digitale.

Circa 18% dintre români declară că vor utiliza concomitent serviciile digitale/aplicația mobilă și interacțiunile fizice cu reprezentanții băncii.

Potrivit studiului, băncile se bucură de succes în ceea ce privește feedback-ul din partea clienților din România.

Astfel, 28% au declarat că beneficiază de un număr mai ridicat de servicii și experiențe personalizate, comparativ cu perioada anterioară pandemiei.

20% dintre respondenți spun că se bucură de facilitățile oferite de plata contactless, iar aproximativ 16% menționează că primesc oferte personalizate și recompense regulat.

Pe de altă parte, doar 14% dintre români spun că s-au bucurat de customer service mai rapid și mai eficient.

CITEȘTE ȘI: Aproape toată rețeaua de agenții Raiffeisen Bank va opera fără casierii

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...