Zitec raportează pentru primele 6 luni ale anului 2020 creșteri ale veniturilor de peste 50% față de aceeași perioadă a anului 2019.
Cu echipa în întregime în modul de lucru de la distanță, compania a înregistrat creșteri mari în special pentru segmentele de soluții software personalizate și soluții cloud prin proiectele dezvoltate cu clienți existenți precum Arctic, Decathlon, Sameday, STMicroelectronics, Credit Europe Bank, Flanco, Chimpex, sau clienți nou intrați în portofoliul companiei în primul semestru: Startarium și RGT Cycling.
Activitatea accelerată a ultimelor luni a avut ca rezultat o creștere de peste 1,5 milioane euro a veniturilor companiei față de aceeași perioadă a anului trecut, și a fost posibilă și datorită maturității parteneriatelor cu Google Cloud, Microsoft și Magento Commerce (Adobe), Zitec reușind să ofere clienților săi servicii cloud și e-commerce de top și acces la cele mai noi soluții.
În această perioadă, Zitec a început colaborarea cu clienți importanți din industrii precum retail, industria vinului, auto, industria serviciilor bancare sau domeniul medical, atât din România, cât și din alte țări.
Zitec a devenit partener Google Cloud
În prima jumătate a anului compania a fost recunoscută oficial de către Google Cloud drept unul dintre primii 9 parteneri de integrare Recommendations AI la nivel global care pot implementa soluția Google de inteligență artificială dedicată companiilor din industria de retail.
De asemenea, Zitec a devenit în prima parte a anului 2020 Google Cloud Premier Partner, în urma proiectelor dezvoltate pe piața locală, în cadrul cărora implementează cu succes soluții Google Cloud pentru creșterea rezultatelor în business.
Digitalizarea instituțiilor publice
Primele luni ale anului 2020 au însemnat demararea campaniei Caravana Regista, o unitate mobilă care a pornit în călătorie prin România pentru accelerarea digitalizării în instituțiile publice.
Caravana a străbătut 200 de localități din 10 județe și a prezentat beneficiile Regista, aplicația completă de registratură și management al documentelor, direct la sediile primăriilor. Regista automatizează activitatea din instituțiile publice și facilitează comunicarea online dintre cetățeni și autorități.
Prin portalul public e-Guvernare este acoperită o paletă largă de nevoi, de la consultarea documentelor publice, trimiterea de cereri online, până la realizarea de programări online și depunerea de sesizări, fiind un instrument extrem de util pentru administrația publică în perioada pandemiei pentru peste 500 de primării și peste 10.000 de funcționari publici care folosesc zilnic aplicația.
Creștere cu 18% a numărului de angajați
Zitec s-a concentrat pe creșterea echipei, astfel încât până în prezent a înregistrat o creștere de aproximativ 18% a numărului de angajați raportat la finalul anului trecut, ajungând la peste 180 de specialiști în București, Brașov și alte orașe din România
Zitec a reușit să atragă în echipă de la începutul pandemiei un număr de peste 30 de angajați noi pe roluri de specialiști în dezvoltare software, testare, web design, management de proiect, customer support, marketing digital, vânzări și dezvoltare organizațională.
Până la sfârșitul anului, Zitec urmărește extinderea echipei cu specialiști pentru roluri precum PHP Software Engineer, Lead Software Engineer, Lead Frontend Engineer, Lead QA Engineer, Security Software Developer, DevOps Engineer, Magento Developer, Digital Marketing Specialist în București, Brașov dar și în alte orașe, oferind posibilitatea de a lucra de la distanță.