- Valoarea medie a unei comenzi a crescut cu peste 50% înaintea Paștelui;
- Plățile cu cardul online s-au dublat;
- Față de aprilie 2019, WatchShop.ro a avut venituri în creștere cu 10% în aprilie anul curent;
- Vânzările se smartwatch-uri s-au dublat față de 2019.
WatchShop.ro a înregistrat o creștere de 40% a vânzărilor de ceasuri și accesorii conexe în luna aprilie, comparativ cu luna anterioară. Vârfurile de vânzare din luna aprilie a acestui an au fost înregistrate în săptămâna dinaintea sărbătorilor pascale și spre finalul lunii, când a crescut și valoarea medie a unei comenzi cu peste 50% față de o perioadă obișnuită.
În această perioadă, cele mai vândute branduri au fost Tissot, Garmin și Marc Jacobs.
Din totalul comenzilor plasate în luna aprilie, circa 60% au fost făcute de clienți noi. Aceștia fac parte dintr-o categorie de public care, până acum, obișnuia să facă achiziții în offline.
Față de luna aprilie 2019, veniturile WatchShop.ro au crescut cu 10% în perioada analizată. Categoriile care au înregistrat cele mai mari creșteri au fost ceasurile de damă și smartwatch-urile – pe acest segment vânzările s-au dublat față de 2019.
Ultimele săptămâni au adus și o schimbare în comportamentul de achiziție al clienților, care iau deciziile mai rapid și vizualizează mai puține produse înainte de achiziție, fiind mai hotărâți pe un anumit brand sau produs.
În paralel cu scăderea duratei medii a sesiunii, plățile online cu cardul s-au dublat în această perioadă.