VTEX va investi 10 milioane euro, în următorii doi ani, în dezvoltarea regiunii coordonate din România. Anul acesta, compania are în plan investiții de peste 3 milioane euro, în timp ce, în 2020, bugetul de investiții a fost de 1,5 milioane dolari.
Investițiile vor fi făcute în dezvoltarea hub-ului din România, care adresează atât piața locală, cât și Polonia, Cehia, Slovacia, Bulgaria și Grecia.
Mai mult, VTEX intenționează să extindă echipa proprie de la 15 angajați, acum, la 45, la finalul anului.
În prezent, compania are 21 de clienți în regiunea coordonată din România. În 2021, compania estimează un portofoliu total de peste 50 de clienți în regiune.
VTEX a implementat migrarea în online a brandurilor Peeraj
Recent, VTEX a gestionat integral migrarea pe online a grupului de francize fashion Peeraj, un business extrem de complex, cu un portofoliu extins de branduri, precum Emporio Armani, Skechers, Swarovski, Boggi sau OVS Kids și prezență fizică în toată țara.
Construit de la zero, noul magazinul online a fost lansat în octombrie 2020 și, după prima lună de operare pe platforma VTEX, a înregistrat o creștere a veniturilor de 50% comparativ cu media ultimelor 6 luni.