Vivre a înregistrat de Black Friday vânzări de 8 milioane euro

Vivre a încheiat campania de Black Friday 2019. Pe parcursul celor 4 zile cu reduceri, retailerul a înregistrat un total de peste 90.000 comenzi și vânzări de 8 milioane euro, valoare care a depășit de peste două ori suma realizată în 2018.

Campania de Black Friday a început pe Vivre în seara de 14 noiembrie și s-a încheiat luni, 18 noiembrie, la ora 12:00. Vârful de trafic a fost înregistrat încă din primele ore ale campaniei, cu peste 42.000 de accesări simultane ale platformei.

„Cu o valoare a tranzacțiilor dublă față de anul trecut, în valoare de 8 milioane de euro, Black Friday a fost un adevărat succes pentru Vivre. Am reușit să strângem peste 42.000 de oameni în același moment pe platformă și să fim mai vizibili în piață ca niciodată, cu un număr impresionant de comenzi efectuate de clienți noi”, a declarat Iulian Vegheș, VP of Marketing.

Numărul maxim de comenzi în minutul de aur a fost atins joi seara, cu 104 comenzi.

Aproximativ 40% din comenzi au fost plasate de clienți noi, iar valoarea medie a coșului de cumpărături a depășit 80 euro.

72% dintre utilizatori au accesat Vivre de pe telefonul mobil, iar 28% de pe desktop.

Cel mai de succes produs din debutul campaniei a fost o canapea, al cărui stoc de peste 100 de bucăți s-a epuizat în doar 16 minute, iar cel mai vândut produs a fost un set de tablouri, cu peste 2.500 de bucăți tranzacționate.

Cea mai mare valoare a unei comenzi a fost de 2.500 euro, iar cel mai scump obiect achiziționat a fost un colțar, la prețul de 1.000 euro. Categoriile cu cele mai bine vândute produse au fost: mobilier, dormitor, covoare și accesorii pentru bucătărie și dining.

Țările în care au fost plasate cele mai multe comenzi sunt România, Bulgaria, Croația, Ungaria și Slovenia, comenzi ce au fost achitate în proporție de 26% cu cardul și acoperind 34% din valoarea totală a tranzacțiilor.

În topul orașelor cu cele mai multe tranzacții se numără București, Sofia, Zagreb, Budapesta și Cluj-Napoca.

Din punctul de vedere al volumului, 20% dintre cumpărători au comandat canapele și piese de mobilier mari, iar 80% au cumpărat decorațiuni și accesorii de dimensiuni mici.

Peste 22.000 de colete ce conțin produse comandate de Black Friday au plecat deja către clienți.

MONEY BUZZ ■ ȘTIRI BUSINESS ■ ȘTIRI ECONOMICE ■ ȘTIRI FINANCIARE

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...