Vânzările magazinelor din centrele comerciale NEPI Rockcastle au crescut

Valoarea medie a coșului de cumpărături a crescut cu 8,2%, raportat la același interval din 2023

Vânzările chiriașilor din centrele comerciale NEPI Rockcastle, excluzând hypermaketurile, au fost cu 8,7% mai mari în primul semestru din 2024 față de aceeași perioadă a anului trecut.

Mai mult, 73% din noile contracte de închiriere au fost semnate cu retaileri internaționali, atrași de potențialul oferit de piețele din Europa Centrală și de Est.

Veniturile obținute din chirii au crescut peste rata inflației, ceea ce a contribuit la majorarea valorii portofoliului de proprietăți al companiei cu 134 milioane de euro, cu 2% mai mult față de 31 decembrie 2023.

NEPI Rockcastle a înregistrat o creștere de 13,5% a venitului operațional net, în primul semestru din 2024 față de aceeași a perioadă a anului 2023, până la 274 milioane de euro.

Creșterea veniturilor operaționale nete a fost de 10% în baza indicelui LFL (like-for-like), eliminând impactul dezvoltărilor finalizate după 30 iunie 2023 și al proprietății logistice vândute în ianuarie 2024.

CITEȘTE ȘI: NEPI Rockastle a inaugurat clădirea de birouri de lângă Palatul Victoria

MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

- Publicitate -

Primul restaurant asiatic WokFull din România se deschide la Suceava

Primul restaurant WokFull din România, un concept inovator de mâncare asiatică gătită integral la wok, promovat de chef Anca...

Sciccheria organizează o cină sub cerul liber în podgoria Gramofon Wine Dealul Mare

La aproape trei ani de la deschiderea primului restaurant, Sciccheria semnează o premieră: Vinea Stellata – prima cină sub...