Eyerim estimează vânzări de 21 milioane euro în 2025. Plus 83% în primul trimestru

Eyerim, retailer online de optică, a înregistrat vânzări de 4,3 milioane euro în România în primul trimestru din 2025, în creștere cu 83% față de aceeași perioadă a anului trecut pe segmentul de optică și lentile. România este principala piață de creștere a companiei, urmată de Slovacia și Cehia.

Fondată în 2015, Eyerim a vândut aproape 130.000 de perechi de ochelari de vedere și a ajuns la un portofoliu de aproape un milion de clienți în 14 piețe europene. Deși inițial s-a concentrat pe țările nordice, compania și-a mutat treptat atenția spre Europa Centrală și de Est.

Private label-ul prinde teren

Inițial, Eyerim a funcționat ca distribuitor de branduri internaționale precum Ray-Ban și Oakley. Ulterior, a lansat propriile colecții de rame, OiO și Kohe, care au performat bine, mai ales în showroom-uri, unde clienții pot compara produsele direct. Acestea au ajuns să reprezinte o cotă tot mai mare din vânzări.

De la înființare, Eyerim a atras peste 5,8 milioane euro în runde de investiții. „În acest an pregătim o nouă rundă, care va include atât o ieșire parțială a unor acționari, cât și capital nou pentru faza următoare de dezvotare”, spune Yassaman Omidbakhsh, co-fondator și co-CEO Eyerim.

CITEȘTE ȘI | Opticris deschide o unitate în Plaza România

- publicitate -

articole noi