Vânzările Brico Depot pe piața locală au crescut în primele trei luni ale anului

Vânzările Brico Depot pe piața locală au crescut în primele 3 luni ale anului fiscal cu 13.9%, comparativ cu perioada similară a anului trecut.

Mai mult, ceșterea a fost de 32.8% comparativ cu primul trimestru din 2019.

Creșterea vine pe fondul unei cereri puternice din partea clienților pentru majoritatea categoriilor de produse, în ciuda impactului restricțiilor comerciale legate de COVID, eliminate în luna martie.

România este a doua țară, după Polonia, unde Brico Depot înregistrează creșteri semnificative față de 2021.

Astfel, la nivelul grupului au fost înregistrate vânzări de 3,2 miliarde lire sterline, în linie cu estimările preconizate.

Vânzările online au crescut cu 164% în ultimii 3 ani, reprezentând 16% din vânzările totale ale Brico Depot. Pentru comparație, în primul trimestru din 2019, acestea reprezentau 7%.

CITEȘTE ȘI: Miele a vândut de două ori mai multe cuptoare în România față de 2020

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...