Miele a vândut de două ori mai multe cuptoare în România față de 2020

În prima jumătate a acestui an, clienții Miele au cumpărat de două ori mai multe cuptoare decât în 2020.

Clienții au investit, în medie, 10.000 de lei pentru un cuptor Miele, iar cele mai multe au fost achiziționate de bucureșteni (50%) și de timișoreni (15%).

În topul celor mai căutate specificații au fost opțiunea de gătire cu abur, programele automate și afișajul interactiv M Touch.

Sunt cerute și funcția de curățare cu piroliză (curățare automată), sonda de temperatură și funcția Food View.

Compania, fondată în 1899, are opt filiale de producție în Germania și câte o filială în Austria, Cehia, China și România.

Cifra de afaceri a grupului Miele în anul 2020 a crescut la aproximativ 4,5 miliarde euro, cu 70,5% vânzări în afara Germaniei.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Românii au comandat anul trecut 365 de burgeri pe oră prin platforma Tazz

În 2024, preparatul preferat al românilor a fost burgerul, care a fost comandat, în medie, de 365 ori pe...

Centrul comercial Zacaria Retail Park Cisnădie se deschide anul acesta

Grupul Zacaria, specializat în dezvoltarea proiectelor rezidențiale și industriale, a demarat construcția primului parc de retail din portofoliu. Situat...