UPS extinde serviciul UPS Worldwide Economy în Europa, o soluție eficientă din punct de vedere al costurilor pentru produse cu greutate și dimensiuni reduse. După lansarea din iulie 2019 în SUA, Canada, China, Hong Kong și Marea Britanie, serviciul este acum disponibil și clienților din Germania, Franța și Olanda, fiind planificate în viitor lansări și pe alte piețe europene.
Serviciul UPS Worldwide Economy oferă companiilor o opțiune eficientă de transport pentru deservirea clienților din piețe e-commerce cheie din Europa și din afara granițelor acesteia.
„Extinderea serviciului UPS Worldwide Economy în unele dintre cele mai mari piețe de e-commerce din Europa este parte din angajamentul nostru de a oferi IMM-urilor acces la aceleași servicii fiabile și de calitate de care beneficiază și clienții noștri companii mari”, a declarat Nando Cesarone, președinte UPS International.
„Vânzările online transfrontaliere vor reprezenta 20% din comerțul electronic global în 2022. Pe măsură ce comerțul transfrontalier B2C și B2B se extinde tot mai mult, UPS va continua să ofere flexibilitate, vizibilitate și accesibilitate. Serviciul UPS Worldwide Economy oferă micro-multinaționalelor opțiuni prin care pot valorifica oportunitățile de dezvoltare la nivel internațional.”
Exporturi de peste 2 trilioane de euro pentru țările UE
Potrivit unui raport al Comisiei Europene, țările UE au exportat bunuri în valoare de aproape 2 trilioane de euro în afara granițelor, în 2018.
Serviciul UPS Worldwide Economy oferă beneficii companiilor din segmentele B2C și B2B, care doresc să exporte către destinații e-commerce cheie, dar care au așteptat o modalitate mai accesibilă de a face livrări internaționale.
Lansat în iulie 2019, serviciul UPS Worldwide Economy oferă clienților mai multă flexibilitate, permițându-le să aleagă între servicii de livrare cu taxele vamale plătite sau neplătite, vizibilitate îmbunătățită și urmărirea livrărilor prin intermediul UPS.com, precum și confortul și fiabilitatea accesului la rețeaua logistică globală a UPS.