Start-up-ul românesc LifeBox merge în afara granițelor, la Budapesta

LifeBox se extinde pentru prima dată în afara țării, la Budapesta, Ungaria, începând din această lună sub brandul FrissBox.

Compania estimează o investiție de 300.000 euro pentru extinderea operațiunilor și anticipează că va atinge o cifră de afaceri de 5 milioane euro până la sfârșitul anului 2023.

FrissBox va beneficia de o echipă locală de delivery, pentru livrarea comenzilor la domiciliu. În prezent se află în dezvoltare și un departament de Customer Care în Ungaria.

Clienții din Budapesta au la dispoziție aceeași gamă de meniuri din portofoliul LifeBox, urmând ca, pe parcurs, acestea să fie adaptate conform specificului local.

Noua denumire de FrissBox a fost adaptată contextului local, friss traducându-se proaspăt în limba română, însă conceptul de business va rămâne același.

De asemenea, întreaga parte de design, comunicare și arhetip de brand va fi coordonată în continuare de către echipa din București.

Meniurile sunt deja disponibile pentru pre-comandă prin site-ul frissbox.hu, iar primele livrări vor fi realizate din 21 iunie 2021.

- Publicitate -

BYD, concurentul Tesla, intră pe piața din România cu patru modele. Cum sunt prețurile?

Liderul mondial în producția de autovehicule electrice, BYD, este prezent oficial și în România, introducând modele 100% electrice și...

FOMO aduce cinci zile de conferințe, workshopuri, interviuri live și evenimente de networking

FOMO, the Festival of Modern Owners, va aduce cinci zile de conferințe, workshopuri, interviuri live, peste 30 de evenimente...