Doar 7% dintre tineri au declarat că social media nu le afectează încrederea în sine, în timp ce peste o treime dintre ei simt că încrederea lor în sine este afectată semnificativ, rată un studiu realizat de Aqua & MLL Group.
64% dintre nativii digitali spun că evită uneori să se expună în social media de teama comentariilor negative pe care le-ar putea primi sau folosesc filtre pentru a arăta mai bine.
Peste o treime dintre ei consideră că aspectul tenului este sursa neîncrederii lor atunci când se expun pe rețelele de socializare, iar 71% își doresc să-și îmbunătățească aspectul pielii.
Aproape jumătate dintre tineri se confruntă cu acnee sau pete post-acneice, 63% dintre ei dorind să se simtă susținuți în lupta împotriva acneei. Incredibil, 19% dintre respondenți s-au gândit să apeleze la intervenții estetice din cauza presiunii din social media.
Aproape jumătate dintre adolescenți și tineri consideră că imaginea de sine le este influențată semnificativ de standardele de frumusețe pe care le văd pe platformele de socializare.
Un procent de 68% dintre nativii digitali resimt presiunea de a-și schimba aspectul fizic pentru a se ridica la standardele observate în mediul social online.
CITEȘTE ȘI: United lansează un studiu de acoperire mediatică în birouri
MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESS| ȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |