Românii cheltuiesc 250 milioane euro, anual, pe cafele, sucuri sau snack-suri de la vendomate

În România există în prezent 120.000 de vendomate, iar în oraşele mari produsele sunt achitate în proporţie de 70% cu cash, arată datele companiei de software Creasoft IT.

În oraşele mici, sate şi comune, ponderea plăţilor cu cash ajunge la 85%.

Bonul mediu al unei tranzacții la vendomat este de 2 lei pentru cafea/băuturi calde, iar la snack-uri sau alte produse, consumaţia medie ajunge la 7 lei/tranzacţie.

Înainte de pandemie cele mai bune locații pentru vendomate erau cele din zonele de birouri, clinici medicale, fabrici, depozite, şantiere, magazine de proximitate sau supermarket-uri.

În 2021, operatorii de vending au început să renunţe la clădirilee de birouri al căror loc a fost preluat de magazinele de proximitate din cartiere.

Cei mai mari operatori locali din această industrie sunt Tchibo, Nestle, Strauss, Dallmayer, Nova Promt, O’Fresh, Dair, IPC Vending şi Nordexim.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Costul, mai important decât locația pentru 44% dintre românii care își cumpără o locuință

Dorința de achiziție a unei proprietăți este în creștere la nivelul continentului, însă impactul financiar al acestei decizii variază...

Startupurile Munch și Bonapp, care luptă împotriva risipei alimentare, fuzionează

Munch, aplicația numărul unu în lupta împotriva risipei alimentare în Ungaria, Cehia și Slovacia, a fuzionat cu Bonapp, liderul...