Românii cheltuiesc 250 milioane euro, anual, pe cafele, sucuri sau snack-suri de la vendomate

În România există în prezent 120.000 de vendomate, iar în oraşele mari produsele sunt achitate în proporţie de 70% cu cash, arată datele companiei de software Creasoft IT.

În oraşele mici, sate şi comune, ponderea plăţilor cu cash ajunge la 85%.

Bonul mediu al unei tranzacții la vendomat este de 2 lei pentru cafea/băuturi calde, iar la snack-uri sau alte produse, consumaţia medie ajunge la 7 lei/tranzacţie.

Înainte de pandemie cele mai bune locații pentru vendomate erau cele din zonele de birouri, clinici medicale, fabrici, depozite, şantiere, magazine de proximitate sau supermarket-uri.

În 2021, operatorii de vending au început să renunţe la clădirilee de birouri al căror loc a fost preluat de magazinele de proximitate din cartiere.

Cei mai mari operatori locali din această industrie sunt Tchibo, Nestle, Strauss, Dallmayer, Nova Promt, O’Fresh, Dair, IPC Vending şi Nordexim.

- Publicitate -

Gadgeturi și jucării în locul tradiționalelor haine noi de Paște

Coșul de cumpărături online pentru Paște s-a modificat anul acesta, iar gadgeturile, electrocasnicele, dar și jucăriile sau alte cadouri...

Beko a fabricat peste 45 milioane aparate frigorifice la fabrica din Găești

Fabrica Beko din Găești, județul Dâmbovița, cu o tradiție de peste 50 de ani, locul de origine al frigiderelor...