Românii aleg produsele alimentare în funcție de preț, apoi citesc eticheta

Un studiu iSense Solutions arată că 39% dintre românii din mediul urban declară că aleg produsele alimentare în funcție de preț.

Alți 30% aleg produsul în funcție de etichetă, 14% declară că țin cont de aspectul produsului, iar 7% aleg în funcție de renumele brandului.

Interesant este că pentru produsele lactate 79% dintre consumatori verifică întotdeauna eticheta și 70% respectă condițiile de consum.

Și pentru ouă 74% citesc întotdeauna informațiile de pe etichetă, iar pentru conserve 67% citesc întotdeauna eticheta și 75% respectă condițiile de consum.

Cele mai verificate informații de pe etichete sunt: termenul de valabilitate (85%), lista de ingrediente (64%) și condițiile de consum (33%).

La polul opus, când vorbim despre etichetele pe care nu le verifică niciodată, românii din mediul urban declară că nu citesc etichetele apelor minerale/ plate (27%).

Urmează băuturile alcoolice (23%), etichetele de pe cafea sau preparate din cafea (15%), sucuri (14%) și paste făinoase (11%).

Ce informații vor românii pe etichetele produselor

În ceea ce privește așteptările românilor despre ce alte informații ar dori să se regăsească pe etichete, 71% ar dori ca etichetele să aibă o delimitare clară între ingrediente naturale și conservanți.

61% ar dori să fie explicate ingredientele de tip conservant (semnificativ mai mult în rândul bărbaților, 67%), iar 36% ar dori să găsească recomandări privind asocierea cu alte produse.

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...