România se situează pe locul primul loc în regiunea Europei de Sud-Est și pe locul secund, la nivel mondial, din cele 25 de țări în care operează Glovo, după Spania.
Mai mult, România ocupă locul doi la nivel mondial în ceea ce privește bacșișul oferit curierilor. Aproximativ 20% dintre utilizatorii din București lasă tips, urmați de locuitorii din Sinaia (18.82%) și Turda (15.62%).
Anul acesta, comenzile de la supermarket au crescut cu 40% în ultimul an. Cele mai multe comenzi de la supermarket sunt plasate, de regulă, la finalul săptămânii, vinerea și sâmbăta.
De altfel, cea mai mare comandă plasată prin Glovo în acest an, din punct de vedere al numărului de produse, a conținut 117 articole de la un supermarket. Și comenzile de produse cosmetice au crescut cu 228%.
În topul preferințelor culinare din acest an se mențin burgerii, shaorma și pizza, topul celor mai apreciate bucătării fiind format din cea americană, cu o creștere a cererii de două ori comparativ cu anul trecut.
CITEȘTE ȘI: Amazon a lansat un serviciu de livrare mâncare la domiciliu
Din București provine utilizatorul care a cheltuit cele mai mari sume pe Glovo în 2023, acesta plasând, în total, comenzi în valoare de 137.226 lei (peste 27.000 euro) de-a lungul anului.
Totodată, titlul de cel mai mare fan Glovo din România îi revine unui utilizator din Constanța care a efectuat anul acesta 1.340 de comenzi, o medie de 3.5 comenzi pe zi.
Cel mai activ curier care a livrat comenzi plasate prin Glovo a parcurs anul acesta aproape 30.000 de km și a livrat în ultimele 12 luni mai mult de 13.800 de comenzi, o medie de 37 de comenzi pe zi.