La o lună de la intrarea în România, Funky Buddha, principalul brand al grupului grec Altex S.A., a lansat magazinul online dedicat pieței locale. În luna aprilie Funky Buddha a deschis primul magazin fizic în centrul comercial ParkLake din București. Retailerul are o rețea de 71 de magazine în Grecia și Cipru.
Noul magazin online oferă produse din colecția primăvară-vară a acestui an, care include îmbrăcăminte, accesorii și încălțăminte dedicate atât bărbaților, cât și femeilor. Platforma se adresează consumatorilor cu vârsta între 25-44 de ani, activi, pasionați de muzică, arte, sport și călătorii, motivați de valori precum libertatea, individualitatea și conștiința ecologică.
Pe termen mediu și scurt, Funky Buddha își propune extinderea în principalele orașe din România. Planurile includ dezvoltarea tuturor canalelor de vânzare: retail, e-commerce, outlet-uri și marketplace-uri. Intrarea pe piața locală face parte dintr-un plan de extindere la nivel european al brandului.