Raionul de Pește Floreasca se redeschide sub un nou concept

Grupul Wild Culinary Studio, care operează brandul Raionul de Pește, va redeschide în luna mai restaurantul din Floreasca, după o investiție de 300.000 de euro.

Raionul de Pește din Floreasca va opera exclusiv ca restaurant premium, cu o viziune inovatoare asupra meniului de mâncare și de băuturi, dar și cu o nouă abordare estetică, realizată de designerul Karim Rashid.

Noul meniu al Raionului de Pește Floreasca abordează trei zone – clasic, gourmet și exclusiv. În meniul Clasic se regăsesc preparatele cele mai cunoscute ale restaurantului, inclusiv zona de street food.

Meniul Gourmet reprezintă o abordare complexă a conceptului de a găti cu peștele proaspăt din vitrină, în care accentul se va pune pe cut-uri speciale de pește, cu asocieri recomandate de garnituri, sosuri, dar și de vinuri.

Meniul Exclusiv poartă semnătura Chef-ului Raul Gliguță și scoate în evidență multitudinea de stiluri în care peștele și fructele de mare pot fi gătite, dar și versatilitatea șampaniei în asocierile culinare.

Cifra de afaceri a celor două locații sub brandul Raionul de Pește s-a ridicat la 5.140.000 lei în 2022, în creștere cu aproximativ 12% față de 2021. Compania previzionează o creștere de cel puțin 15% pentru această locație.

MONEY BUZZ ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

CITEȘTE ȘI: PAUL Agora Floreasca, a patra locație Bistro din București

- publicitate -

articole noi