Penny Market, filiala locală a grupului Rewe, a avut o creștere de 6,9% a cifrei de afaceri în anul 2017, conform raportului financiar al retailerului.
REWE Group a avut o creștere puternică a cifrei de afaceri pe toate segmentele de business, atât în țara de origine, cât și în celelalte țări. Cifra de afaceri externă, totală, a crescut cu 6,7%, ajungând la 57,8 miliarde de euro.
Numărul magazinelor a crescut cu 3,7%, ajungând la 15.313 de unități, iar numărul de angajați în Germania și în alte țări europene a crescut cu 6,1%, ajungând la 345.434 de angajați.
În Italia, Austria, Ungaria, România și Cehia, Penny Internațional a generat o cifră de afaceri de 4,5 miliarde de euro. Comparativ cu anul anterior, aceasta înseamnă o creștere a cifrei de afaceri de 5,4%.
Țările care au avut cea mai mare creștere a vânzărilor sunt Cehia (la 1,3 miliarde de euro), Italia (1,1 miliarde de euro) și Austria (785 milioane de euro). Penny International a înregistrat o creștere puternică a vânzărilor în Ungaria cu 12,2%, urmată de Cehia cu 9,2% și România cu 6,9%.
MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESS| ȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |