„Observăm că piaţa imobiliară se află într-un trend ascendent, atât din perspectiva vânzătorilor, fie că vorbim de proprietari, agenţii sau dezvoltatori, cât şi din cea a cumpărătorilor. Astfel, primii factori pe care îi luăm în considerare sunt acurateţea şi prospeţimea anunţurilor publicate pe OLX şi Storia.ro, nu neapărat volumul acestora. Prin analiza mai multor criterii precum descrierea folosită, raportul dintre zonă şi preţ sau calitatea imaginilor de prezentare, ne dorim să oferim o experienţă cât mai plăcută utilizatorilor şi o conversie cât mai rapidă vânzătorilor”, declară Sorin Bălan, Head of OLX Imobiliare şi Storia.ro.
În ultimele trei luni, traficul a evoluat în mod pozitiv, numărul de vizitatori unici pentru categoria OLX Imobiliare crescând cu aproximativ 1 milion, de la 3,1 la 4 milioane. Luna octombrie, perioada în care marile centre universitare şi-au reînceput activitatea, a atras cei mai mulţi vizitatori, mai exact 4,8 milioane.
În prezent, site-ul însumează peste 70.000 de oferte pentru locuinţe în imobile noi sau în blocuri deja construite, fiind folosit în mod activ de peste 650 de agenţii imobiliare la nivel naţional. Traficul site-ului este, la fel, unul ascendent, prin triplarea numărului de vizite de la 120.000 în septembrie la aproximativ 500.000 în luna octombrie.
„În contextul acestei creşteri, pregătim pentru perioada 18-20 noiembrie prima campanie majoră de Black Friday a unui site de anunţuri imobiliare, cu zeci de oferte şi reduceri semnificative la proprietăţi din toată ţara”, continuă Sorin Bălan.