O treime dintre români spun că au cumpărat online de pe Shein, Temu sau Boohoo

Un procent de 33% dintre români spun că au cumpărat articole vestimentare prin intermediul platformelor Shein, Temu sau Boohoo anul trecut, pe când 62% neagă acest lucru, arată un sondaj GLAMI.

Metodele de plată favorite ale românilor pot explica această situație. Concret, 62% dintre respondenți încă aleg să plătească la livrare și doar 22% aleg să plătească online, iar 16% decid pe moment.

Întrebați ce părere au despre fast fashion, 37% dintre respondenți au afirmat că sunt de acord cu acest curent, atâta timp cât este accesibil. Pe de altă parte, 31% dintre ei evită să facă astfel de cumpărături din cauza calității.

Alți 9% dintre cei chestionați conștientizează problemele de mediu implicate, însă nu au suficiente resurse financiare pentru a face achiziții din alte locuri. În final, aproape 17% dintre respondenți nu au o părere.

Lista criteriilor importante în alegerea magazinelor online pentru achiziția de articole fashion include reducerile la brandurile preferate (44%), calitatea (38%), livrarea gratuită la domiciliu (29%).

Urmează informațiile despre mărimile și modelele disponibile (27%), posibilitatea de a plăti la livrare (26%), interacțiunile anterioare (22%), prețurile mici (22%), livrarea rapidă (21%), serviciile de suport oferite clienților (11%) sau perioada îndelungată pentru retur gratuit (10%).

CITEȘTE ȘI: Carrefour lansează noua colecție de haine TeX

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...