O treime dintre români optează regulat pentru produse pe bază de plante în alimentația

Un procent de 83% dintre participanții la studiul Danone consideră că ar putea adăuga în meniul lor și alternative fără carne din motive de sănătate, în timp ce 30% din populație consumă produse pe bază de plante în mod regulat, iar 32% în mod ocazional.

41% dintre români consideră că produsele pe bază de plante sunt benefice pentru sănătate, 20% achiziționează astfel de produse pentru gustul lor, iar 13% iau în calcul mediul înconjurător.

Consumul săptămânal de produse pe bază de plante este mai ridicat în rândul grupei de vârstă 18 și 25 de ani (43% din categoria de vârstă având un consum săptămânal).

Pe de altă parte, 85% dintre consumatorii de carne la nivel național includ produse din carne în mesele lor fie zilnic, fie de câteva ori pe săptămână.

Conform studiului, 20% dintre români se consideră flexitarieni. Pentru ei ermenul de flexitarian este asociat în proporție de 59% cu mâncatul sănătos, iar 12% din același eșantion, cu înlocuirea ocazională a produselor de origine animală, prin sortimente bazate pe plante.

MONEY BUZZ ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

CITEȘTE ȘI: În pandemie, 9 din 10 români au gătit, iar 2 din 10 au comandat mâncare

- Publicitate -

BYD, concurentul Tesla, intră pe piața din România cu patru modele. Cum sunt prețurile?

Liderul mondial în producția de autovehicule electrice, BYD, este prezent oficial și în România, introducând modele 100% electrice și...

FOMO aduce cinci zile de conferințe, workshopuri, interviuri live și evenimente de networking

FOMO, the Festival of Modern Owners, va aduce cinci zile de conferințe, workshopuri, interviuri live, peste 30 de evenimente...