Noul concept global de magazin Zara, deschis în Plaza România

Zara aduce în premieră pe piața autohtonă, odată cu redeschiderea unității din Plaza România, noul concept global de magazin.

Acesta propune clienților o experiență completă de shopping și un design care îmbină influențele art deco cu sustenabilitatea și elementele eco friendly.

Iluminatul joacă un rol major în amenajarea spațiului și evidențiază conceptul inovator.

De asemenea, elementele de decor interior, din lemn și piatră, subliniază această identitate reînnoită.

Magazinul a trecut printr-un amplu proces de modernizare, fiind redeschis astăzi, 8 octombrie 2021.

La momentul actual, noul concept Zara este disponibil doar în alte locații flagship ale brandului, din străinătate.

- Publicitate -

Scădere puternică a tranzacțiilor imobiliare în București după primele patru luni din 2025

De la începutul anului 2025, au fost realizate 15.000 de tranzacții imobiliare, cu aproape 12% sub numărul tranzacțiilor realizate...

Afacerile Lidl în România s-au apropiat de pragul de 5 miliarde euro în 2024

Lidl a încheiat anul calendaristic 2024 cu o cifră de afaceri consolidată de peste 24,6 miliarde lei (4,89 miliarde...