MOCAPP vrea să ajungă la 2000 de influenceri înregistrați în platformă

MOCAPP, startup tech care automatizează procese din campaniile de marketing cu influenceri, își propune să ajungă la 2000 de creatori de conținut, după ce numărul acestora a depășit 700 în primul an de funcționare a platformei.

Startup-ul are ca obiectiv să intre pe piețele externe și să deruleze campanii pentru primii clienți din regiune, fiind vizate Polonia, Bulgaria și Cehia.

În România, MOCAPP își propune ca în acest an să deruleze prin intermediul platformei volume de 400.000 euro și să faciliteze minimum 1,000 de contracte între branduri și influenceri.

Un prim pas îl reprezintă parteneriatul încheiat cu MoLoSo, una dintre principalele agenții de performance marketing din România, care operează printre cele mai mari volume de business din această piață.

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...