Platforma MOCAPP atrage o nouă investiție în valoare de 175.000 euro

MOCAPP, platformă specializată în Influencer Marketing a atras o nouă finanțare în valoare de 175.000 euro, pe care o va utiliza pentru a intra pe piața din Marea Britanie în 2022.

Fondurile atrase vor fi utilizate și pentru dezvoltarea unui nou tool digital adresat companiilor din e-commerce, care urmează a fi testat în primavara anului 2022 pe piața britanică.

Suma investită vine din partea ROCA X, respectiv Netopia Ventures, fiind o finanțare de tip Bridge.

În ultimele 12 luni, platforma MOCAPP a facilitat campanii care au depășit 550.000 euro în bugetele totale, implicând peste 200 de influenceri din 27 nișe de conținut.

Campaniile au fost derulate de branduri și agentii de publicitate din România, Bulgaria, Polonia și Cehia.

În acest moment, platforma are aproape 100 de clienți plătitori și 1.400 profesioniști care au testat-o, 60% dintre utilizatori fiind companii și magazine online.

Marea Britanie detine cea mai mare piață de Digital Advertising din Europa, iar 70% din totalul pieței de publicitate din UK este digitală.

Totodată, este cea mai mare piață de e-commerce din Europa și locul 3 în lume după China și SUA.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Auchan aduce conceptul de magazin ATAC Hiper Discount și în București

Rețeaua ATAC Hiper Discount a Auchan va ajunge și în București prin inaugurarea unui magazin pe Șoseaua Chitilei, în...

Românii au comandat anul trecut 365 de burgeri pe oră prin platforma Tazz

În 2024, preparatul preferat al românilor a fost burgerul, care a fost comandat, în medie, de 365 ori pe...