Miele, creștere de 28% a cifrei de afaceri în 2021

Miele, producător de echipamente electrocasnice premium, anunță pentru 2021 o cifră de afaceri de 80 milioane lei în România, în creștere cu 28% față de 2020.

În ultimul an, cele mai căutate electrocasnice au fost mașinile de spălat, aspiratoarele, dar și echipamentele pentru bucătărie.

Una dintre schimbările observate în comportamentul clienților a fost reprezentată de creșterea interesului pentru cumpărăturile online.

Astfel, magazinul online Miele a înregistrat creșteri ale traficului de vizitatori și un volum mai mare al comenzilor.

Cele mai cumpărate produse în online au fost aspiratoarele, esspresoarele și diferitele tipuri de detergenți.

Cea mai mare comandă din 2021 a fost realizată într-un showroom din București, a avut o valoare totală de 300.000 lei și a inclus 12 produse, din toate categoriile.

Cele mai multe vânzări au fost înregistrate în București, topul oraselor fiind completat de Timișoara, Cluj-Napoca și Iași.

Miele a continuat extinderea rețelei de magazine și în 2021

Miele a continuat expansiunea rețelei de magazine la nivel național și în 2021 prin deschiderea unui nou showroom în Craiova, după o investiție de 90.000 euro.

Astfel a ajuns la un portofoliu de opt magazine în regim propriu în România. Pentru 2022, compania are în plan și extinderea rețelei de magazine.

CITEȘTE ȘI: Artezania.ro vrea să ajungă la o cotă de 20% din piaţa de aranjamente florale

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...