Mersul pe jos, cea mai des întâlnită inițiativă sustenabilă a Generației Z

Mersul pe jos (70%) și evitarea risipei de mâncare (57%) se numără printre acțiunile sustenabile cel mai des întâlnite în rândul generației Z, arată studiul Insights PulseZ.

Totodată, tinerii din România aleg să refolosească și să recicleze ambalajele (55%), dar și să colecteze selectiv gunoiul (30%).

Fetele sunt cele care au comportamente sustenabile mai pronunțate decât băieții.

Astfel, 53% dintre tinerele din România aleg să cumpere haine second hand (vs. 24% dintre băieți), iar 46% refolosesc ambalajele de plastic (vs. 32%).

Similar, tinerii cu vârste cuprinse între 22-24 ani încep să dea dovadă de mai multă responsabilitate privind refolosirea ambalajelor de plastic (44% vs. 39% în total eșantion).

Urmează cumpărarea hainelor second hand (44% vs. 38% în total eșantion) și reducerea consumului de apă (28% vs. 23% în total eșantion).

În același timp, 61% dintre tineri sunt de părere că, în decizia de cumpărare, contează foarte mult ca un brand să fie sustenabil.

Pentru 30% dintre tineri acest aspect este indiferent, iar pentru 3% dintre ei nu contează deloc.

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...