Magazinele online își pot lista automat produsele pe Trendyol prin intermediul easySales

easySales anunță că a integrat cu succes platforma Trendyol în serviciile sale de automatizare, iar magazinele online își pot lista automat produsele pe platforma turcească de tip marketplace în România, Cehia, Slovacia și Grecia.

Prin noua integrare, comercianții din platforma easySales își pot lista automat produsele pe Trendyol și pot vizualiza în timp real evoluția comenzilor, centralizat, direct în contul propriu.

Integrarea Trendyol în serviciile easySales a fost adoptată deja de peste 100 de magazine online, care până în prezent au procesat mai mult de 34.500 de comenzi. O funcționalitate personalizată, implementată special pentru Trendyol, constă în generarea automată a unui voucher de retur.

Mai mult, integrarea asigură flexibilitate și în generarea AWB-urilor, iar acestea pot fi emise fie de către Trendyol, fie direct de către comerciant, în funcție de propriile nevoile și preferințe.

Trendyol a fost fondat la Istanbul în 2010 și, între timp, a devenit primul decacorn din Turcia și una dintre cele mai importante platforme de comerț electronic din lume. Marketplace-ul conectează peste 250.000 de comercianți și branduri cu mai bine de 40 de milioane de clienți.

CITEȘTE ȘI | CCC lansează magazinul online pe piața din România

- Publicitate -

Magazinul La Cocoș va înlocui Carrefour în centrul comercial Supernova Pitești

Grupul austriac Supernova anunță că, la sfârșitul acestei veri, brandul românesc La Cocoș va deschide un magazin de mari...

Altex a construit de la zero un magazin în orașul Sebeș, județul Alba

Altex își extinde rețeaua de magazine și deschide, pe 15 mai, de la ora 8:00, un nou magazin greenfield...