KLG Europe a lansat Simplify, cel mai nou produs din piața de e-fulfillment din România și singurul cu posibilitatea de transport integrat.
Simplify oferă antreprenorilor o soluție bazată pe integrarea tehnologiei și a fluxurilor operaționale, pentru a simplifica procesele interne ale unui magazine online.
Produsul oferă afacerilor online posibilitatea de a-și muta procesele logistice și de transport către un singur furnizor.
Astfel, fiecare business poate beneficia de: transport, depozitare, ambalare produse, logistica retururilor, dar și flexibilitate prin integrarea și optimizarea serviciilor de curierat deja existente.
Noul serviciu Simplify le oferă clienților și informații detaliate despre livrarea last mile către consumatorul final, prin intermediul Innoship – platformă care optimizează interacțiunile dintre retaileri și curieri.
De asemenea, și asocierea cu easySales vine în ajutorul antreprenorilor, prin parteneriatele cu start-up-urile de tehnologie și prin colaborarea cu majoritatea marketplace-urilor.
Astfel, fiecare client poate avea acces direct la informații complete despre livrările efectuate prin serviciile de curierat, dar și la rapoarte în timp real.
Mai mult decât atât, clienții magazinelor online au nevoie ca returul comenzilor să fie la fel de ușor precum a fost și comanda inițială, așa că platforma îmbunătățește și managementul comenzilor de retur.
În funcție de stocurile și volumele zilnice, fiecare business primește propriul spațiu în depozitele ultra-moderne din cadrul Simplify.
Atunci când sunt primite comenzi în magazinele online, Simplify preia automat comanda și începe imediat pregătirea acesteia.
Astfel, procesul de alegere și ambalare a produselor, dar și etichetarea și pregătirea acestora pentru livrare sunt realizate de către Simplify, care apoi le livrează clientului final.