Simplify deschide un centru de e-fufillment cu o suprafață de 1.500 mp la Cluj. Acesta furnizează servicii logistice pentru magazine online.
Clienții beneficiază de servicii integrate, de la orice tip de transport pentru aprovizionare, recepția produselor, depozitare, ambalare și etichetare, până la acces la recepția produselor returnate.
Simplify procesează, în prezent, peste 30.000 comenzi pe lună, înregistrând o creștere de 55%, față de aceeași perioadă a anului trecut.
În urma unei investiții de aproximativ 500.000 de euro, compania continuă dezvoltarea soluției de integrare a serviciilor de supply chain.
Astfel, prin intermediul portalului Simplify, pot fi vizualizate date în timp real, precum statusul tuturor transporturilor de aprovizionare, statusul comenzilor sau situația stocurilor și a coletelor.
Față de aceeași perioadă a anului trecut, portofoliul companiei a crescut cu 15%. Printre clienți se numără Sneaker Industry, Fashion Lifestyle & Distribution, Sport Couture, GBB, Senses.