Integrisoft Solutions a înregistrat o cifră de afaceri de 24,9 milioane lei în 2021

Integrisoft Solutions, producător de aplicații software pentru administrația publică, a înregistrat afaceri de 24,9 milioane lei în 2021, o creștere de 39% față de anul precedent.

Rezultatul s-a datorat creșterii numărului de instituții și de utilizatori care au implementat soluțiile digitale integrate Avansis (17.000 de conturi înrolate).

O parte semnificativă din veniturile obținute în 2021 a fost generată de aplicațiile de digitalizare lansate în perioada pandemiei, cu scopul de a facilita relația dintre instituții și contribuabili.

Prima este Avansis Online, o platformă care permite cetățenilor accesul facil la serviciile disponibile până acum doar la ghişeu.

Cea de-a doua este Avansis Mobile, aplicaţie mobilă care facilitează interacţiunea cetăţenilor cu instituţiile publice.

În 2021, Integrisoft Solutions a implementat aproximativ 20 de proiecte Avansis Online și 15 proiecte Avansis Mobile în cadrul instituțiilor de administrație publică din țară.

Valoarea totală a proiectelor s-a ridicat la peste 3.5 milioane lei.

Integrisoft a digitalizat Primăria Călărași

În 2021 a fost finalizat proiectul de digitalizare a Primăriei Municipiului Călărași, câștigat de Integrisoft în 2019 și finanțat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă (POCA).

Valoarea totală a proiectului a fost de peste 2,9 milioane lei, iar în urma implementării soluțiilor digitale, instituția a primit Premiul de Excelență în Digitalizare la Gala AMR 2021.

Interesant este că și o treime din municipii și 5 primării de sector din București folosesc module Avansis.

Modulele sistemului integrat Avansis sunt folosite de peste 6.000 de utilizatori din peste 400 de instituții și gestionează 25% din obligațiile de plată ale contribuabililor la nivel național.

Integrisoft Solutions operează cu două sedii în Bucureşti şi Târgu-Jiu, având peste 130 de angajaţi.

CITEȘTE ȘI: 10 aplicații software recomandate companiilor ce au între 50-100 de angajați

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...