ING Bank a implementat o nouă soluție în Home’Bank ce vine în sprijinul clienților persoane fizice care doresc să transfere fonduri către un alt cont ING pentru prima oară.
Noua funcție arată clienților numele destinatarului pe scurt, doar la simpla completare a IBAN-ului, astfel încât se pot evita tranzacțiile eronate sau chiar tentativele de fraudare.
Cum funcționează?
Din aplicația mobilă Home’Bank sau de pe platforma de desktop, clientul introduce destinatarul folosind datele pe care le cunoaște, de exemplu numele beneficiarului și codul IBAN al contului ING.
Aplicația trimite solicitarea în baza de date a băncii pentru verificare, iar aceasta răspunde în timp real.
Astfel, clientului îi este afișat rapid IBAN-ul și numele prescurtat al deținătorului real al acelui IBAN, sub formă de prenume și inițială nume respectiv denumirea trunchiată pentru companii, date pe care clientul le validează pentru a finaliza operațiunea.
Relevanța acestei soluții vine tocmai din filtrul de siguranță suplimentar, prin care clientul se poate asigura către ce cont din ING urmează să facă un transfer și, astfel, evită trimiterea fondurilor către un cont greșit.