În luna iunie spune „Mulțumesc” cu o ceașcă de cafea Julius Meinl!

Să dăruiești cafea cuiva special poate fi un moment cu însemnătate, care va rămâne și după ce trece euforia cafeinei. Este un gest mic, cu un mare impact. Între 1 și 30 iunie poți mulțumi cuiva drag cu o cafea Julius Meinl!

Potrivit unui studiu Julius Meinl, 79% dintre oameni sunt de acord că o invitație la cafea adresată cuiva drag este o modalitate minunată de a spune „Mulțumesc!”. Inițiativa „Say Thank You!” lansată de companie inspiră oamenii să ia o pauză pentru a-și oferi aprecierea pentru persoanele dragi din viața lor.

Astfel, în luna iunie 2023 ai ocazia să mulțumești din toată inima cuiva drag cu o ceașcă de cafea delicioasă. Comandă orice cafea Julius Meinl din locațiile participante și primești un voucher digital pentru o cafea gratuită, pe care îl poți dărui unei persoane speciale care merită aprecierea ta.

În plus, ești înscris și în tragerea la sorți a campaniei, unde ai ocazia de a câștiga unul dintre cele 25 de kit-uri care îndeamnă la crearea unor momente memorabile! Fiecare kit include un hamac perfect pentru relaxare, un joc Cornhole pe care îl poți încerca alături de cei dragi și un set de badminton, pentru distracție în doi.

Pentru a participa, vizitează în perioada campaniei una dintre locațiile partenere participante și bucură-te de o cafea delicioasă.

Scanează codul QR de pe materialele de semnalizare din locație și înscrie bonul în campanie. Vei primi un voucher digital, pe care îl poți dărui unei persoane dragi. Întoarce-te în locația în care ai primit voucherul și oferă-i cafeaua gratuită, revendicând codul de față cu personalul din locație.

Ai timp până pe 15 iulie să beneficiezi de cafeaua gratuită! Campania Julius Meinl „Say Thank You” este deja la a doua ediție, iar în 2022 a inspirat cu succes peste 250.000 de mulțumiri în peste 20 de țări din întreaga lume.

- Publicitate -

Prețurile apartamentelor au crescut și în luna aprilie. Au fost realizate 15.000 de tranzacții

În luna aprilie a acestui an, prețurile apartamentelor de vânzare au înregistrat o creștere de 14% comparativ cu luna...

Mai mulți vizitatori și vânzări mai mari pentru chiriașii NEPI Rockcastle

Vânzările chiriașilor centrelor comerciale NEPI Rockcastle, excluzând hypermaketurile, au fost cu 10,5% mai mari primul trimestru din 2024 față...